Pages

Suka tak???

Monday, May 2, 2011

Pagi-pagi buta!!!!


ketika orang sedang nyenyak tidur,

ketika cahaya bulan tiada lagi akibat hujan,

ketika katak bernyanyi-nyanyi lagu2 klasik,

ketika suasana seram sejuk menaikkan bulu roma,

ketika kedengaran bunyi-bunyi tapak kaki orang pergi toilet,

ketika angin-angin kipas mendayu di muka,

ketika mata mulai kuyu dan nak tidur,

ketika dh standby nk landing atas katil,

Time ni la aku sibuk nk update blog. Bukan apa, baru je lpas menghadap note biology tuk paper ari selasa nnt. Nak bgtau la kt korg tahap stress aku skrg ni, korg penah rasa x neuron korg kene tarik...dh la kene tarik, pastu kene sentap2 plak.. Nk tercabut dh otak ni.

Elok2 study biol-ogy, sok bagun pagi jd biol plak..haha... Sebut je pasal study ni, teringat mmbe aku 2 3 org masa duk asrama dlu. Aku ingt diorg, ntah2 diorg ingt aku pun tidak...abaikan la..hehe... Memang rindu la masa asrama dulu. Teringat time EURO dlu..masing-masing duk gila bola. Punya semangat nk tgk final Spain lwn Germany, smpi snggup curi-curi tgk kt surau ni. Time tu tv kt surau sbb ade senior alih. Ada la dlm kul 4 lbh gitu la...

Baru je nk lyn 2nd half, tiba-tiba lampu surau menyala. Yg kwn aku ni dh nk start marah bdk yg bukak lampu tu. Pandang je blakang, tgk warden duk terpacak dpn pintu. Ape lagi, berjaga smpi pg la..kene denda. Yg xleh thn, time jemaah subuh la...kene kutuk ngan membe2...

Memang rasa nk mengamuk la time tu. Tp mujur la sempat tgk Torres score goal. Klu x sia2 je bgun tgh pagi bute...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...