Pages

Suka tak???

Monday, July 1, 2013

Dilema

Banyak sangat benda nak buat, sampai tak tahu nak buat yang mana satu.

Memancing

Berenang



Bola sepak



Badminton



Futsal



Memanah



Akibat kekangan dari segi masa, jadi benda yang selalu aku buat bila free adalah bermain badminton dengan memanah je la. Dalam banyak-banyak game kat atas ni, paling aku minat adalah main bola. Minat je main, tapi bakat takda pun. Setakat main suka-suka boleh la. Sukan paling mencabar stamina adalah berenang.  Siapa yang boleh berenang ulang-alik nonstop memang aku tabik spring la. Aku satu lap pun dan separuh nyawa dibuatnya. Sukan paling fun adalah badminton. Boleh kutuk member-member yang mana kena smash. Kalau main, mesti penat gelak je. Siapa kena smash kat kepala ke badan ke siap la, memang seminggu kena kutuk. Sukan paling fokus tahap dewa setakat ni yang pernah aku jumpa adalah memanah. Ada orang cakap, archery is 90% mental. Dan yang unpredictable adalah memancing ikan di dalam air. Bukan memancing di shopping complex.

Lepas ni dah takda entry pasal resepi bujang. Setelah satu hanset masuk washing machine selama setengah jam, dan yang satu lagi tercicir entah ke mana. So, gadget nak snap gambar dah tiada. Nak tunggu phone baru yang canggih siap camera power bagai memang takda la. Ni pun pakai phone atas sikit dari 3315, tapi boleh masuk memory card 8 GB la. Jangan nak kutuk sangat ok..hehe.. Yang tak tahan tu, lepas phone masuk air ngan tercicir, kasut pulak 2 pasang dicuri orang. Terbang lagi duit beli kasut. Dugaan betol la. So, kepada pembaca di luar sana, sila jaga barang-barang anda. Sebarang kelekaan dan kecuaian akn membawa duit anda terbang dengan banyaknya sekali.

Gambar kat atas tu ada yang aku ambil dari google, ada yang dari memory phone masuk air. Sekian.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...