Pages

Suka tak???

Wednesday, March 11, 2015

Out of comfort zone

Hari ni tergerak hati dan tangan untuk buka blog.
Baru ni la ada masa. Kalau tak, pagi keluar rumah gelap..balik rumah pun gelap.
Macam gaya orang kerja kuat. Cari duit nak kahwin la (konon~~~)


Dah terbuka blog ni, dengan perasaan tak berapa nak rajin yang ada ni.....aku titipkan satu selingan untuk siapa-siapa yang sudi baca.

A wise man said, success is at the end of your comfort zone.
Due to the that, I had left all the comfortable things behind in order to achieve more in the future..
(i hope so)

For the past 7 years, I had experienced a lot of things.
The whole time I've been searching what I wanted to be.
To figure out what is the best for me, family and people surrounding.


Semoga dengan apa yang aku lakukan sekarang, akan membuahkan hasil yang manis di kemudian hari.

~cakap omputih aku hari ni~haha







4 comments:

  1. suka cara hidup sihat, suka masak, suka diri sendiri dan bangga dgn bangsanya, ni ciri2 bakal suami hebat.
    http://hidup-yie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Saya doakan semoga apa yang dicita2kan tercapai dengan cemerlang. Teruskan usaha. Insyaallah Mael akan berada di puncak kejayaan. amiiin yra.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...