Pages

Suka tak???

Friday, May 14, 2010

Awek-awek Form 6

Ni la di antara penyeri keadaan sewaktu aku belajar di tingkatan enam dulu.. Kebanyakannya dapat anugerah pelajar cemerlang stpm..Kalau korang baca, jangan senyum lebih sangat k.. Aku pun tak tahu bila gambar ni diambil.. Tapi yang pastinya sungguh cantik backgroundnye...hahaha... Siapa-siapa yang nak ngorat, boleh la ejas sendiri...heheheh

4 comments:

  1. kenapa ada 2 orang yang bertopi tu?ko sama cam anak acik yang no 2, masuk tingkatan 6 gak.STPM tukan susah.

    ReplyDelete
  2. knp x ka jek ejas..
    ka kne rject ek..hak3

    ReplyDelete
  3. background je cntek?? hihihi

    ReplyDelete
  4. acik; mula2 mmg sush,tp ok je...
    naeme; blajo mne bleh tgkp cintan
    anysazry; xleh puji2,nnt diorg mrh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...