Pages

Suka tak???

Sunday, May 16, 2010

Sekolah Tempat Aku Belajar


Sekolah Menengah Ahmad, sekolah kat mana aku belajar tingkatan 6 dari tahun 2008 sampai la tahun 2009. Mula-mula nak masuk sekolah rasa macam tak best je...tapi lepas dah belajar dan tinggal kat asrama, rasa memang lain.. Sekarang dah habis, rasa rindu pulak..


Pemandangan dari depan..kalau korang nak tau,sekolah ni dah ditubuhkan dari tahun 1954.. Ramai tokoh-tokoh terkenal pernah sekolah kt sini.. Bangga aku..


Ni la gambar dewan sekolah..Tempat aku paling tak nak pergi sebab ada perhimpunan.


Ni pulak kantin tempat rehat. Tak la sebesar mana tetapi cukup untuk menampung pelajar sekolah. Menu istimewa yang menjadi kegilaan pelajar ialah nasi lemak double..hahaha...2 ringgit je pun...Kawan aku siap ketagih lagi tu...

2 comments:

  1. young boy, takkan hari guru cerita pasal sekolah kot....ohh ko orang Pahang ye.

    ReplyDelete
  2. hehe...len kali cte psl ckg plak..
    org duk phg...acik??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...