Pages

Suka tak???

Monday, April 25, 2011

Stress di minggu final!!


Minggu final ni mcm-mcm bleh jd... Ada yang nak demam la, tak cukup tido la.... Bak kata pepatah, tak terkata dibuatnya....

Dah la sok mlm ade paper..tp notes pun x de lg ni....apa nak jd la ngan remaja sekarang. Sibuk dengan merempit je kejenye...haha...xde kaitan pun..

Mcm mana la nak cari mood study ni..makin tua, makin mls jadinya...tp xde la tua mne pun.. Baru je nk start baca notes, terus termenung berangan ke hulu ke hilir..

Aku rase skrg ni kwn-kwn aku mst tgh duk study hard dan harder..
( aku maksudkan kwn-kwn pompuan la)

Kalau yang laki aku dah tau, yg duk umah tu ada yg tgh lyn movie kt laptop...xpun tgh melayan chat dalam facebook... Padahal sok pg ade paper nak jawab..Hanyut2!!!
(macam mengata diri sndri je)

Ada lagi teruk, ada yang smpai men game siang mlm...sibuk mengadap PES je..konon nak hilangkan stress la tu...

Pastu aku xkn la nk tgk je, mne bleh tahan..dah la pakai laptop aku.... Sure2 kne join skali...

Ala...lgpun trend student skrg mne ade yg suke study awl2....sume last2 minutes...
(aku la ni)



4 comments:

  1. study2 weyhh . sempat lagi hapdate belogg . eishh

    ReplyDelete
  2. tiade pasukan yang lebih enak dilawan klo maen pes melainkan MU..haha

    ReplyDelete
  3. tau xpe...pkai plak real madrid....pehhhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...