Pages

Suka tak???

Tuesday, January 8, 2013

Tembok runtuh di Kolej Serumpun, UPM

Aku nak berkongsi gambar tempat kejadian sebelum tembok itu runtuh di Kolej Serumpun yang telah merosakkan 10 biji motorsikal pelajar. Gambar ni aku ambil pada 14/11/2012. Tempat ni memang port biasa aku untuk park motor. Kebetulan hari tu aku perasan yang wall ni senget macam nak jatuh. 


 Sekali tengok pun korang dah tau yang wall ni tak boleh tahan lama. 




Ni gambar pada hari kejadian 4/1/2013. Gambar ni member aku yang snap. Aku tiada kat kolej time ni.



 Kemudian, ni pula gambar pada keesokan harinya. 




Kerja pembersihan dilakukan pada sebelah petang.

Mangsa diberitakan akan menerima bantuan sebanyak RM500 daripada Menteri Kerja Raya dan segala kos  pembaikan motorsikal akan ditanggung oleh pihak UPM.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...